[Příležitostné poznámky, 1950]
| raw | skeny ◆ notes, Czech, origin: 1950

Machine transcription, not yet edited

====================
ScanImage031.jpg
====================
Pranda selgekt – objekt de rachoral, olgert shae 0 deildir o x zloučení specifionisti sutjärten povaha zkladu: звіни osper de Esportasi objekte staré definice, adaequaci sorber mileni, zihnu: гизгий intence? рас poradi: Struktur? to predpokládá racionalitu strukturálmi pro realitu; proč? celá voda stoji na předchosím predpokladu. O 11181 ; 10. 11. 50 souvisloch 8. уриали je li koren grande v realité, je voudearn toho pravde relativiesräna pro élové la: bud je pravda вони реа a nées suorumitelné lie éástečné muže pitibuint dug de ſisté antes, macionální (= réalné, exvolisité) denteänish; anebo анево je lat on that se Peje se denn for of térmishi, a tim bere na sebe i вече – sehr dracionalite a teden natür i s'hi epistote pro èlověta. 중 ngratote %

====================
ScanImage032.jpg
====================
lime spise sak je relativizace im приве plikována, v pozeli, Réré koren hledá vratzertu prand elmaha healanat dee nom nitelnost, ale stráki se vice prostota vůbec žádné onay suffert. è loved sèch veci. a (Platondu) vase. : ge 2. nebot není лигио mikön 2 کار hieu một má ngze (a hroesi) và ver masé win miren. Strik абал ton Miron qe potrebe. plönöser Zerg. Zaké? Farine, якечой / блоге я především (It lehe: pozylee) obvek bude 3 nèren. lim 10. 11. 50 hem – li nemí -

====================
ScanImage034.jpg
====================
ZVEVENI "Offenbarung als Grund und (Brunner) Gegenstand der neur cars Zevení není úrar (fart), nýbre po roumèſin üharum ( fartum); horiei per a pod. nem же! зелешили, цай рокhon rulison jeho. Celé déping, birto a vuber micilis událen událish. Enlisami Inlisami, gevistèm временли listorvelé weré ratastrofy pson (fars hirtezevení, ale oriem ryson se stolor nitelné. V tom simple Film 7. thistus Jeri's faré nem everá sobnih) photoènitelný se perením, újbrž bez zeném nemoke být pomán paro Kristus, lyn Bohe Zdvého (Mal. 16, 17). To jesté nemuri puamenat, že hustorvel Zeris nemi Deuternd Gyneur Bonim; Hit Gynen Динесий Brouim var nernamená pesto l'iti rjevením, práve tak paro Logos, har Cloro nernamenà, nem totožné z pochopením, s véron. ६ r Kostorvel! Zirds je tedy Nateèným spasitelem, all the nei zevením, знайшли, rýbere jeho vstah z zjevení Böréne Borinn) baron, je jednar je predmétém rjevení, jednak oblaſovatelem, prolem заная

====================
ScanImage035.jpg
====================
Zeven, знает! konečné zkonavatelem ала Ede Zeven je tam, hoce přímo he mud meuri Buche; 1. Je 2¹ éloved besprostredné shrn, vidé Bord rochar, Biès cloro, Jo roté que mn sexy rommi, лиш plás, myšlenka Bià otevrena, ровани odhalena tam, love je účastinn sem. Лип rem Brois mondrosti, re sdèlenos, es Buch vo vého ráda, на Co / Zeven resp. Ede um to ve Varné (& love se omlouvá nebo rrépré). nem kedy v situand, nýbre v pochopení situace; ve věcech, usher v porozumino rou que gesiele misto v krim нели! určen яково мий знаний рань, Росс сний орчаностики личати во а intelektuáluches úsilé o poroz umění Božím richarum. Gevenim nem prepadán élivit Chartqng, lover über more you can pal', byt blondi c'é Zeven премий! се кат с Вас Вак как Je balnge hagemstr. 25.8.50 1

====================
ScanImage038.jpg
====================
Referení Je Contingentní, але мен! bere nulu aun ber dusteden pro Inteinort. Theologie drèí kontingenes zzerem, filosofie je interpretuje tim, te je v'dané situasi a chvili kon prélimoje a aktualisu artualsuge. Filosopse voar právě pro tuto práéd nemá 'sdostater obranných proſtredzu proti immanent en préimu (untin olvon saroné interpre Hace (1) Ess má orem se nuire a musi této tendenci bránit). Theologie je stráš{ní neжайдлй podmíněnosti, kontingence Weven; & Ausleden hobo voar pustává untud jarni sa bradbain altuálního mèta a na jejich therich je pou're odlesk, poprasek souvislosti (resp. porozumění) se Vayz de tento poprašel strati, misé voeten then, Bayr sommitelmart theo logreziah theologie par nemá vlastních proſtredku re náprand. Theologie žije "(cerpá) nyen se zjevení, nýbre d a filosofie; theologie bez (vériés) florisse nemire exvrtovat. Oriem ani véniei filosisie se neubrání жинал naturalisam bez pomies ErestanDié theologie. - 9. IX. 50 a -