Představa, pojem atd. I (19. 9. 1983)
STRANA A
--> Záznam začátku semináře je možná překryt záznamem konce – možná se omylem nahrávalo zase na první stranu téže kazety…
Chybí 1. kazeta; konec sezení ve 33:45, další nahrávka je skok do výkladu o Faidrovi (chybí začátek) – jako ilustrace intencionálního předmětu, a to už má být druhý příklad; třetí příklad je Kant; prvním byl Heidegger o minci, tj. o adekvaci ve Vom Wesen der Wahrheit
Heidegger se dopouští konfuze, když nerozlišuje mezi představou představující a představovanou (konfuze: identifikace představované a skutečné mince)
STRANA B
…
KONEC VÝKLADU NA S2 VE 23:35, POKRAČUJE DISKUSE
Do disertace: jak se Hejdánek dostává k intencionálnímu předmětu? Dá se říct, že přes Heideggera – že Heidegger intencionální předmět nezná a Hejdánek ho usvědčuje z konfuze (tj. že kdyby ho znal, konfuze by nenastala)?